Εικόνα

Εικόνα

Ενας αρχαίος μύθος αναφέρει:

Αφού οι θεοί δημιούργησαν τον κόσμο, φοβήθηκαν ότι ίσως κάποτε ο Ανθρωπος τους επισκιάσει...


Θέλησαν λοιπόν να κρύψουν κάπου το μυστικό της Αθανασίας,

ώστε ο άνθρωπος να μην το βρει ποτέ και να παραμείνει θνητός και αδύναμος...

Ακούστηκαν πολλές απόψεις...

Η πιο σοφή ήταν να το κρύψουν μέσα στην καρδιά του Ανθρώπου γιατί εκεί δεν θα σκεπτόταν να ψάξει ποτε...

Ετσι και έγινε.


Εκτοτε ο Ανθρωπος αναζητα το κλειδί της αθανασίας οπουδήποτε αλλού εκτός από μέσα του...


Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

Οκτώ βήματα προς την ευτυχία



Με την πρόθεση να φτάσω στον τελικό, ύψιστο στόχο
που υπερβαίνει ακόμα και το πετράδι
της εκπλήρωσης των ευχών,
μακάρι να φροντίζω πάντα για όλα τα έμβια όντα.

Σε κάθε συναναστροφή μου με τους άλλους,
μακάρι να θεωρώ τον εαυτό μου κατώτερο όλων
και με μια τέτοια πρόθεση
μακάρι να φροντίζω για τους άλλους , θεωρώντας τους ύψιστους.

Εξετάζοντας διαρκώς την πνευματική μου  συνέχεια,
μόλις αναπτυχθεί μία πλάνη
που θα έκανε εμένα ή τους άλλους να φερθούμε ακατάλληλα,
μακάρι να την αντιμετωπίζω με αποφασιστικότητα  και να την αποτρέψω.

Όποτε βλέπω κακότυχα όντα
που καταπιέζονται από αρνητικότητα και αβάσταχτα δεινά,
μακάρι να τα φροντίζω σαν να έχω βρεί
ένα σπάνιο και πολύτιμο θυσαυρό.

Ακόμη και άν αυτός που είχα βοηθήσει
και από τον οποίο προσδοκούσα πολλά,
με βλάψει χωρίς κανένα λόγο,
μακάρι να τον δώ ως τον ιερό Πνευματικό μου Οδηγό.

Οταν οι άλλοι λόγω της ζήλιας,
με βλάπτουν ή με προσβάλλουν,
μακάρι να παίρνω πάνω μου την ήττα
και να τους προσφέρω τη νίκη.

Εν συντομία μακάρι έμμεσα ή άμεσα
να προσφέρω βοήθεια και ευτυχία,
και μυστικά να παίρνω επάνω μου
όλο τον πόνο και τη δυστυχία.

Επιπλέον, μέσω αυτών των ασκήσεων της μεθόδου
και με το πνεύμα μου ακηλίδωτο από τις κηλίδες ΄
των σκέψεων των οκτώ άκρων
που βλέπει όλα τα φαινόμενα ώς εικονικά,
μακάρι να ελευθερωθώ από τα δεσμά
της απατηλής εμφάνισης και θεώρησης.

                      Γκέσε Λάνγκρι Τάνγκπα (1054-1123)

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου