Εικόνα

Εικόνα

Ενας αρχαίος μύθος αναφέρει:

Αφού οι θεοί δημιούργησαν τον κόσμο, φοβήθηκαν ότι ίσως κάποτε ο Ανθρωπος τους επισκιάσει...


Θέλησαν λοιπόν να κρύψουν κάπου το μυστικό της Αθανασίας,

ώστε ο άνθρωπος να μην το βρει ποτέ και να παραμείνει θνητός και αδύναμος...

Ακούστηκαν πολλές απόψεις...

Η πιο σοφή ήταν να το κρύψουν μέσα στην καρδιά του Ανθρώπου γιατί εκεί δεν θα σκεπτόταν να ψάξει ποτε...

Ετσι και έγινε.


Εκτοτε ο Ανθρωπος αναζητα το κλειδί της αθανασίας οπουδήποτε αλλού εκτός από μέσα του...


Σάββατο 13 Αυγούστου 2011

Και εσύ βρέχε όσο θέλεις ουρανέ μου...






Ο βοσκός: -Το φαγητό μου ψήθηκε,
                    άρμεξα τα προβατά μου, 
                    μανταλωμένο το καλύβι μου,
                    αναμμένη η φωτιά μου.
                    Και συ, βρέχε όσο θες Ουρανέ μου!
Ο Σοφός: -Δεν έχω ανάγκη πια απο φαγιά και γάλατα’
                  οι άνεμοι είναι το καλύβι μου,
                  έσβησε η φωτιά μου.
                  Και συ, βρέχε όσο θες Ουρανέ μου.
Ο βοσκός: -Έχω βόδια, έχω γελάδες, έχω λιβάδια πατρογονικά
                   κι έναν ταύρο που πηδάει τις αγελάδες μου.
                   Και συ, βρέχε όσο θες Ουρανέ μου




Ο Σοφός: -Δεν έχω βόδια,μήτε γελάδες,δεν έχω λιβάδια.
                  Δεν έχω τίποτα.
                  Δεν φοβάμαι τίποτα.
                  Και συ, βρέχε όσο θες Ουρανέ μου.
Ο βοσκός: -Έχω μια βοσκοπούλα υπάκουη και πιστή
                    χρόνια τώρα γυναίκα μου
                    και χαίρουμαι να παίζω μαζί της τη νύχτα.
                    Και συ βρέχε όσο θες Ουρανέ μου.
Ο Σοφός: – Έχω μια ψυχή υπάκουη και λεύτερη
                   χρόνια τώρα τη γυμνάζω και τη μαθαίνω να παίζει μαζί μου.
                   Και συ, βρέχε όσο θες Ουρανέ μου!
................................................................
Βιος και πολιτεία του Αλέξη Ζορμπά.
Νίκος Καζαντζάκης



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου