Εικόνα

Εικόνα

Ενας αρχαίος μύθος αναφέρει:

Αφού οι θεοί δημιούργησαν τον κόσμο, φοβήθηκαν ότι ίσως κάποτε ο Ανθρωπος τους επισκιάσει...


Θέλησαν λοιπόν να κρύψουν κάπου το μυστικό της Αθανασίας,

ώστε ο άνθρωπος να μην το βρει ποτέ και να παραμείνει θνητός και αδύναμος...

Ακούστηκαν πολλές απόψεις...

Η πιο σοφή ήταν να το κρύψουν μέσα στην καρδιά του Ανθρώπου γιατί εκεί δεν θα σκεπτόταν να ψάξει ποτε...

Ετσι και έγινε.


Εκτοτε ο Ανθρωπος αναζητα το κλειδί της αθανασίας οπουδήποτε αλλού εκτός από μέσα του...


Παρασκευή 13 Ιουνίου 2014

Τα ερωτικά ποιήματα



Ο ποιητής γράφει ποιήματα για τη ζωή..

Ο Σοφός κάνει τη ζωή του ένα ποίημα..

Λέει μία ιστορία των Σούφι

................................................

Κάποιος εραστής 
επισκέφτηκε την αγαπημένη του, 
της έδειξε τα ποιήματα που είχε γράψει γι'αυτήν 
και της τα διάβαζε για πολλή ώρα.  

Οι στίχοι έλεγαν 
για όσα εκείνος σκεφτόταν για κείνη 
και τα όσα ένιωθε  
για την ομορφιά και τη γοητεία της. 

Η γυναίκα του είπε 

"Βρίσκεσαι εδώ μαζί μου 
και μπορείς ν'αντικρίσεις τα κάλη μου άμεσα. 

Αλλά εσύ επιμένεις 
να εκφράζεις συγκινήσεις 
που αντιπροσωπεύουν εσένα, 
όχι εμένα. 

Δεν είμαι εγώ το αντικείμενο των αισθημάτων σου. 

Είναι ο εαυτός σου 
που στέκεται εμπόδιο 
ανάμεσα σε σένα και σε μένα".



Στο δρόμο της Σοφίας των Σούφι. 
Εκδόσεις Μπουκουμάνης.









Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου