Εικόνα

Εικόνα

Ενας αρχαίος μύθος αναφέρει:

Αφού οι θεοί δημιούργησαν τον κόσμο, φοβήθηκαν ότι ίσως κάποτε ο Ανθρωπος τους επισκιάσει...


Θέλησαν λοιπόν να κρύψουν κάπου το μυστικό της Αθανασίας,

ώστε ο άνθρωπος να μην το βρει ποτέ και να παραμείνει θνητός και αδύναμος...

Ακούστηκαν πολλές απόψεις...

Η πιο σοφή ήταν να το κρύψουν μέσα στην καρδιά του Ανθρώπου γιατί εκεί δεν θα σκεπτόταν να ψάξει ποτε...

Ετσι και έγινε.


Εκτοτε ο Ανθρωπος αναζητα το κλειδί της αθανασίας οπουδήποτε αλλού εκτός από μέσα του...


Τετάρτη 11 Ιουλίου 2012

Θα περάσει... Ιστορία Ζεν




Κάποτε στη μακρινή Ανατολή,

ενας μαθητής ήρθε να συμβουλευτεί το Δάσκαλό του



Δάσκαλε,

αυτη την έβδομάδα οι ασκήσεις μου δεν φέρνουν κανένα αποτέλεσμα..

Το σώμα μου πονάει,

το μυαλό μου δεν μπορεί να συγκεντρωθεί

και η καρδιά μου είναι αναστατωμένη...


Θα περάσει...

είπε ο Δάσκαλος με ένα ήρεμο χαμόγελο


Ανακουφισμένος ο μαθητής

ξεκίνησε για το  σπίτι του.


Μια εβδομάδα αργότερα επέστρεψε πολύ χαρούμενος.


Δάσκαλε είχες απόλυτο δίκαιο.

Ολα πια πάνε προς το καλύτερο

και εγω νιώθω πως βαδίζω στο σωστό δρόμο.


Θα περάσει

ξαναείπε ο Δάσκαλος με το ίδιο γαλήνιο χαμόγελο.



Ο μαθητής τότε συνειδητοποίησε το δίδαγμα του Διδασκάλου του

και χαμογέλασε με νόημα..








Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου